Saturday 12 May 2012

My Doodle 1 # Kecantikan :)

Salam semua :)





Kaler hentam keromo.


Yabedabeduh.  
Setelah aku mecapai tahap keyakinan yang tinggi, maka akhirnya aku uploadkan jua doodle berquote pertamaku. Kebanyakan doodle yang terperuk di dalam folder masih tidak berwarna, dek kerana kerajinan aku malam tadi akhirnya ceria sikitlah doodle aku ni har har har.  Aku bukanlah pro mendoodle , oleh itu sebarang kekurangan adalah kelemahan pemilik doodle itu sendiri. Kalau comel sangat nanti, para-para pendoodle tercabar pula muhahaha :D


Ok, wa nak ucapkan terima kasih kepada semua yang masih setia datang ke blog terutamanya yang sentiasa beri sokongan tatkala mood berblog aku dilambung ombak rindu. Sobsobs terharu tau tak. Jangan risau, saya masih belum hilang pertimbangan diri. Peluk cium dari tuan blog.Jumpa lagi :)




p/s:  Jangan salah gunakan kecantikan serta kekacakan yang ada pada dirimu.

No comments:

Post a Comment