Sunday 16 October 2011

soalan dan jawapan



        Salam semua..selamat malam..aku taip entri baru ni laju-laju walaupun line internet tak laju..lepasni aku nak pecut bw n main cak-cak dengan kawan2 macam biasa..ada seorang budak perempuan bertanyakan soalan sebegini :



SOALAN:              Ape maknanya kalau kita asyik ingat kat seseorang..fikir pasal dia setiap masa,rindu n kadang2 mimpi pun pasal dia..kadang2 tu tido tak lena.. help me..adakah itu namanya jatuh cinta atau just suka sebagai kawan?







JAWAPAN AKU:  Normal la perasaan macamtu..bila jantina berlainan baik dengan kita..mulalah rasa suka, asyik terbayang, rindula, tidur tak lena lah sampai termimpi2...kalau orang tu solo n rasa benda yang sama its ok lah suka sama suka..tapi kalau orang tu dah berpunya n dia layan biasa je tak payah nak sibuk2 fikir pasal dia lagi n tak payah layan sangat perasaan tu..nak kepastian cubalah tanya orang tu..memang rasa suka n rindu kat orang tak salah tapi kalau suka n rindu pada orang yang salah, lupakan jelah..mainan perasaan je tu..



ok,.soalan ini ditanya oleh gadis berusia 18 tahun..terbaik tak jawapan aku..soalan2 macam ni sangat biasa sangat ditanya bila dah akil baligh ..perubahan hormon la katakan ye dak?hehe ..apa pendapat korang?  komen sikit :)

ok, selamat malam semua..aku nak terjah korang ni, ready...go :)

 


  

No comments:

Post a Comment