Friday 14 October 2011

Blogger jadi panda comel lalala :)




geng blogger panda comel :)

 

           Jam menunjukkan pukul 3:40a.m. lagi sekali 3:40a.m.
aku berasa sungguh teruja aka eksaited sebab terdapat beberapa orang blogger kita mjadi panda comel hari ini..serius, aku rasa begitu seronok berblogwalking ditengah malam sampai ke pagi..
sebab masa ni tak ramai sgt yg bw, jadi peluang nak beramah-mesra itu lebih luas ye dak?
boleh tanya soalan panjang-panjang dan borak gila-gila..





di blog artis baru popular :)


           kadang-kadang pagi2 kalau aku lambat sign in blogger, kelam kabut jugaklah sebab dah ramai yang menjenguk aku..kelam kabutla aku buka sampai 8 tab baru..amekaw! jadinya ayat dia pendek jela, setakat nak balas jejak tu..tapi kalau sikit yang bw, dapatlah borak-borak dengan lebih menjela, sakat-menyakat dan bergurau senda..haha..aku sampai senyum sorang-sorang sebab pergi kat shoutmix blogger lain nama-nama semua orag yang sama pusing-pusing..


          incik roti telur yang tak pernah berborak ngan aku pun terjebak sama , haha..paling eksaited tentulah cik mira..beliau dengan aku bergabung dan sepakat mengacau rakan2 blogger yg lain..owh ye, lagi sorang geng tak join , beliau ada hal penting katanya, rugila cik luvender  tak terjebak sama..hehe ..geng baru join kami ialah cik ayuni .. aku pun turut dibuli oleh amy poyo, kwn ucu dan incik izad haha tapi aku layankan je..blogger lain yang turut terjebak sama  gaban.. faizlaster amin..tuan puteri ,cik ana, hehe tapi sorry saya dah tertidur..mata aku dah nak terlelap si suka kereta pulak datang intai aku..pun sorry saya dah berdengkur haha..



         haha apasal entri aku hari ni macam karangan, siap perenggan-perenggan lagi..ha, ni semua ajaran si hatibatu.. nama yang tidak tersenarai, minta maaf eh..yang penting korang semua memang sporting haha..faizlaster dengan gaban ialah orang yang sama ..wahaha ^_^

oklah..jumpa lagi ye, chill :)

No comments:

Post a Comment