Sunday 23 October 2011

GAME: TAG, ASK AND ANSWER :)



  • you must post this rules

  • each person must post 11 thing about themselve in their journal

  • answer the question the tagger set for you in their post and create 11 new questions to the people you tag for answer

  • you have to choose 11 people to tag and link them on the post

  • go to their page and tell them you have tag HIM/HER

  • no tag back!

  • no stuff in the tagging section about '' YOU ARE TAGGED IF YOU ARE READING THIS '' YOU LEGITIMATELY ( a.k.a REALLY , TRUST , WITH ALL HONESTLY ) have tagged 11 people .

Salam semua..aku telah ditag oleh Gades semasa untuk bersama-sama join game ni..

ok ini jawapan utk soalan beliau :





  • makanan kesukaan korang ?




  • -semua makanan pun aku suka sebab aku memang kuat makan..paling suka ayam hehe :)





  • sukan apa yang korang suka ?




  • -aku tak suka bersukan..dulu waktu sekolah paling benci bila ada sukantara nak kena lari depan lelaki,

    hampeh..main tiup belon lepastu duduk kasi pecah aku suka dan permainan seangkatan dengannya :)





  • kalau diberi peluang untuk bejumpa dengan Perdana Menteri apa korang nak buat ?




  • -pertama sekali aku ucap terima kasih , kedua mintak izin nak amik gambar banyak2 tanpa isteri beliau :)





  • benda yang korang benci dan tak kan buat ?




  • -merampas hak orang lain :) aku rasa hati aku bagai disiat-siat kalau ada orang cuba rampas apa-apa yang sememangnya aku punya waima sebatang choki-choki :)





  • sapa rakan baik korang ?




  • -masih belum ada rakan baik..kawan2,geng, member, memang ramai..yg bernama sahabat belum ditemui :)  kamu semua juga kawan cutie mutie saya :)





  • korang suka buat apa pada masa lapang ?




  • -kuat makan dah bagitahu tadi:)..blogging sudah pasti :) korek telinga boleh kata tiap2 hari :)





  • besday korang bila dan apa korang buat pada hari besday korang ?




  • -hari lahir aku 26 September 1992 sebab tu nama aku sis92..tahun ni roomate aku belanja KFC, gila masyuk beb :)





  • hadiah yang korang nak pada lahir korang ?




  • -hadiah tu aku tak kisah..yang penting tak lupa dan lagi seronok dapat hang out sama-sama..roomate aku bagi tabung sebab diorang tau aku isi duit syiling 10sen dalam tin nescafe :)





  • sape tokoh yang korang sanjung ?




  • -soalan macam biodata masa sekolah haha..tokoh mestilah junjungan besar Nabi Muhammad :)





  • korang pernah hadiahkan ape untuk GF/BF korang ?




  • -aku hadiahkan hati..sebab benda yang tak terlihat oleh zahir akan lebih dihargai :)

    -aku hadiahkan kad hari lahir buatan tangan yang original, belang2 hijau..sebab buatan tangan akan lebih dihargai:) ye, aku cukup sayang orang yang menghargai aku :)





  • korang nak pasangan hidup yang macam mana ?




  • -aku tak nak jawapan strerotaip*betul ke aku eja..

    aku nak sahabat yang ada masa aku gembira dan sedih, kekasih yang setia dan jujur dan blablabla..suami yang baik untuk isterinya, ketua keluarga yang bertanggungjawab,  seorang bapa yang amanah terhadap isteri,zuriat dan kaum keluarganya :)

    wee ok done :)  ini 11 soalan utk korang, aku tag kamu 11 orang yang superduper istimewa :)

    soalan:

    1. nama sebenar awak dan nama manja dalam keluarga/kawan?

    2. bila diri sangat sedih atau teruja, siapakah orang pertama yang kamu kongsikan perasaan tu?

    3. umur awak dan hadiah hari jadi yang paling kamu sayang?

    4. jenama laptop yang kamu guna sekarang?

    5. hobi dan minat kamu?

    6. bakat terpendam dalam diri kamu?

    7. masih solo atau tidak..nyatakan sebab..

    8. kenangan waktu sekolah yang paling kelakar

    9. cerita kartun kegemaran?

    10. lagu  yang kamu paling benci?

    11. rakan blogger yang kamu paling suka dan kata-kata untuknya..berikan jantina berlawanan..

    ok,,jumpa lagi..dah siap jawab bagitahu tau..aku nak baca jugak :)

      No comments:

      Post a Comment