Sunday 9 October 2011

AWARD 2 , 3 & 4 : THANK YOU JEJAKA INI & GADIS ITU & JEJAKA ITU ^_^

SALAM semua..btemu lagi di blog ulat bulu ..hehe..hari ni mood aku riang ria cornflakes..

lalala aku nk bagi AWARD YG KE 2, 3 & 4 utk folower aku yg cutie mutie..award ni sbgai tanda phargaan la gitu,,aku nak bagi sijil kang, tak laku pulak sijil tu hehe..trimas ye cutie mutie, aku mharapkan sokongan awak smua..saya blogger baru..sobsobs hehe..ok jom kita terjah mereka ramai-ramai ok..



AWARD KE 2 :  FOLLOWER KE 333



JEJAKA INI






apsal muka teddy bear ni monyok , hehe


wish :  saya penat tumbuk awak sbb awk mmg budak nakal, keep blogging ye! ^_^ tq!







AWARD KE 3 :  FOLLOWER KE 343



GADIS ITU






geng blogger pinky mmg comel hehe


wish:  saya nak tart n muffin awak..mata sparkling2..keep blogging ye! ^_^ tq!







AWARD KE 4 :  FOLLOWER KE 345



JEJAKA ITU



 


wish:  saya suka orang yg kuat makan sebab saya pun kuat makan , hehe





ok, sekali lagi terima kasih..trimas utk cutie mutie yg lain juga! setia lah dgn sis92, jgn curang tau hehe

tatatitutu :)





















No comments:

Post a Comment