Friday 28 October 2011

HATI berbunga-bunga jumpa incik Fizz Fairuz ^_^



Salam semua..


               

   Pertama sekali aku mohon ampun maaf malam semalam aku tak pergi terjah dan balas jejak..petang nanti baru aku mulakan jejak kasih edisi blogger :p nak tahu aku ke mana?  aku pergi beronok-ronok ke funfair..sumpah seronok! ^_^


Sesiapa yang belum tahu, pemilik diari canggih berasal dari Johor.. kisahnya funfair tu dekat Plaza Angsana..kebetulan malam semalam ada event sempena Festival Filem Malaysia dekat Dataran Angsana ..lepas  habis mengopakkan duit dengan senang hati dan berseronok macam kanak- kanak ribena,kononnya nak balik lah..jam pun dah pukul 11 lebih..lalu sepupu aku mengajak menjengah aktiviti sempena FFM tu.. ramai artis yang datang..sebab aku lambat menjengah yang aku nampak cuma Maimon Mutalib (pakai sari pewwitt ), hantu Kak Limah( sorry aku lupa nama beliau ), sheera iskandar ( halimah jongang), ana rafali ( aku tak minat dia, huhu ) dekat banner ada gambar Mia Sara, tapi tak pastilah budak comel Mia tu datang ke tak..paling rugi aku tak dapat jumpa Aaron Aziz :( tsk wa nak jumpa Aaron woi. tapi hati aku berbunga kembali sebab dapat jumpa pujaan hati si Adam Nur Kasih beb si Fizz Fairuz lalala :) *lompat2*






Saya pun eksaited dapat jumpa awak Ieja n_n





patutla aku tengok ramai yang dok kerumun, rupanya calon menantu idaman semua ibu di Malaya.


 last minute tu aku tengok dia dah nak gerak, tapi dia macam free, sempatlah aku gambaran dengan beliau..kakak dan sepupu aku je yang tak sempat , kunun2 malu ,arghhhh rugi-rugi :P 


tapi aku tak dapatlah tepek gambar tu kat sini eh..saya ni pemalu. bhaha.







Awak jangan risau, saya pegang tangan bebudak je k





Sebelum balik sempat lagi akak aku singgah KFC , nyum3...sampai rumah kul12 lebih ..memang tak larat aku nak bukak lappy..ok tamatlah kisah keterjaan aku tu. oh ye, terima kasih atas komen dan pandangan entri tips dan nasihat untuk blogger..


insyaallah akan ada edisi kedua lalalaa ..get ready ok ?





saya dah merindui awak incik Fizz Fairuz. tsk *meneteskan air mata* ahhh sudah..:P








aku main cak-cak kat google terjumpa pulak gambar hot Fizz Fairuz ni,haha :P






No comments:

Post a Comment