Wednesday 12 October 2011

Adik Mia Sara Nasuha kantoi korek hidung..lalala...




iklan terbaru Mia Sara comel :)




selamat malam!
wanshang hao!
aku nak puji diri sendiri boleh..*nak jugak nak jugak
aku rasa aku bukan main rajin lagi update entri hari ni..
kalau korang stalker setia, pasti korang mendapati aku telah update 4 entri..
* tmasuk entri special adik aku yg comelll sgt ni..hehe..
amboi, kemain lagi mia sara sekarang, famous amous budak kecik ni..
sekarang kat mana2 pun semua nk mia sara..mak bapak sekarang pun sibuk nk namakan anak nama mia sara jugak..hehe hebak betul pengaruh Amani ni..
lalala, kalau mia sara kantoi korek hidung pun..jgn risau adikku..lubang hidungmu ttp mjadi pujaan hatiku ..*ini semua gara2 kau tlalu comel,  aku gagal menahan cemburu..eceh ^_^


ok, sampai di sini saja tahap kerajinanku.. selamat malam semua :)

sorry ye mia sayang, gurau2 manja :)












No comments:

Post a Comment