Friday 18 November 2011

UITM, Tunggu kepulangan daku esok ye ^_^

Salam kawan-kawan..


berita separa tergempar malam ni ialah situasi bermuram durja telah melanda di seluruh Malaysia.
Hal ini demikian kerana pelajar Diploma yang menuntut di Universiti Teknologi Mara bakal meninggalkan rumah dan lauk enak masakan ibu tercinta.
Mereka bakal melapor diri untuk semester baru pada hari Sabtu dan Ahad ( 19 dan 20 November 2011)
di UITM masing-masing.


sekian, berita terkini blogger.com.
aku dah pulang dari membeli belah *beli belah kat Giant je :)
barang-barang sudah siap disusun di ruang tamu..
kepada semua kawan-kawan blogger UITM
aku ucapkan selamat kembali ke kampus
 demi mencapai cinta  cita-citamu :)
aku bakal sedikit sibuk sem depan..nanti aku postkan jadual kelas aku ok?
jumpa lagi kawan-kawan..
aku pasti merindui kalian ^_^




terima kasih :)

No comments:

Post a Comment