Saturday 5 November 2011

FATIN LIYANA BAKAL DOKTOR JELITA DI PANCAINDERA 6 NOV 11

SALAM SEMUA..


UCAPAN SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA BUAT SEMUA 
SEMOGA KITA DIBERKATI ALLAH DI HARI PENUH KEBERKATAN :)


         Bagi rakan-rakan blogger, jika anda seorang blogger tegar anda pastinya mengenali gadis blogger yang satu ini..kalau korang tak tegar pun, korang mesti kenal punyalah..orang cantik mestilah famos amos ye dak.
nama diberi Fatin Liyana Asri..nampaknya FL semakin popular , kelasss kau FL..haha. kali ni masuk surat khabar pula, dapatkan Pancaindera Mingguan Malaysia hari ini ye.




kompem2 korang semua cakap dia comel + jelita kan? huh, jeles !  


PAGI Aidiladha mengingatkan Nur Fatin Liyana Asri kepada kenangan menyambut hari kebesaran bagi umat Islam itu di perantauan.
“Tiga tahun menuntut di Bandung, sepanjang tempoh itu saya menyambut Aidiladha di sana. Sebenarnya kemeriahan sama sahaja.
“Kami bergotong-royong bersama pelajar-pelajar lain mengerjakan ibadah korban tanpa bantuan pihak universiti. Semuanya dilakukan sendiri daripada mendapatkan lembu, sembelih, melapah dan mengagihkan daging korban kepada fakir miskin. Bagi saya, itu semua pengalaman yang sukar dilupakan ketika di tempat orang,” kata gadis berusia 22 tahun ini.
Mesra disapa Fatin, dia kini sudah pulang ke tanah air, menyambung pengajian yang berbaki tiga tahun lagi di Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM).






aku pun dah lama usha FL punya blog..FL je tak usha blog aku ni, almaklumlah aku hanya ada 
diari super canggih ..jom kita pergi blog dia sempena hari raya ni :)  semoga FL berjaya dalam apa pun bidang yang diceburi ok, amin.




No comments:

Post a Comment