Tuesday 8 November 2011

MARI JOIN CHURPCHURP SEKARANG ^_^



SALAM SEMUA..
ehem..aku sudah mendaftar sebagai ahli churpchurp
berdasarkan tinjauan aku ke blog rakan-rakan, masih ramai yang belum join churpchurp ..
hey kawan! peluang keemasan di depan mata! hasilnya memang lumayan tau..apa tunggu lagi..
ehem, apa itu churpchurp?


 Komuniti kami memberi ganjaran kepada pengaruh media sosial seperti anda untuk meyebar mesej-mesej tentang berita terkini,kempen-kempen dan acara-acara!


jangan risau kawan-kawan, anda tidak dikira curang dengan nuffnang comel kerana mereka sahabat baik * memandai je aku :P
aku daftar melalui twitter..huh bajet artis kan?  dan aku masih belum difolo sesiapa haha.
sebenarnya, aku memang nak aktifkan churpchurp untuk blog diari canggih :)
kawan-kawan pun kalau tak aktif sangat dengan facebook atau twitter, boleh saja aktifkan gila-gila melalui blog tercinta ok? :) 

kawan-kawan pun rajin-rajinla klik nuffnang dan churpchurp ye..

kalau dah klik beritahu ok, nt sis klik kamu punya jugak ^_^


ehem..nanti aku post tutorial cara daftar churpchurp
dan cara letak iklan churpchurp di dalam blog ok ^_^



No comments:

Post a Comment