Wednesday 16 November 2011

BIODATA SAYA ^__^







NAMA PENUH :  Nur Faezah Abdul Majid


NAMA PANGGILAN: Sis92 (dunia maya) / ieja(dunia nyata)


TARIKH LAHIR 
DAN TEMPAT LAHIR: 26 September 1992 di Hospital Sultanah Aminah, JB.


ASAL: Lahir di Jb, dibesarkan atuk dan nenek di Segamat sehingga tamat Form5 kemudian pulang ke pangkuan keluarga sehingga sekarang. ( atuk meninggal semasa Form3, nenek meniggal semasa Form 4, ayah meniggal semasa Form 5)


HOBI MASA KECIK DULU:  Main basikal lepastu bajet hebat tak pegang handle:P


HOBI MASA SEKARANG: Blogging dan membaca ^__^


CITA-CITA : Polis(pengaruh cerita Gerak Khas) > Jururawat> doktor > cikgu > pembaca berita TV3 ( pengaruh Saiful Nizam si kacak ) > pensyarah >
cita-cita tetap sekarang = PENSYARAH ^__^


MAKANAN KEGEMARAN: Ayat standart kecik2 dulu, semua yang halal semua masakan emak.
-aku suka ayam, coklat, dan lain-lain.
-aku tak suka sayur taugeh dan sawi !


MINUMAN KEGEMARAN: Ayat standart kecik2 dulu, semua yang halal, semua yang emak buat 
-aku sangat obses soya bean :)


WARNA KESUKAAN: Merah jambu dan putih paling minat.
selain tu, aku suka jugak warna ungu, coklat dan hijau.


LAGU PALING DIMINATI: Kalau aku list penat awak semua nak baca ye dak ?kihkih
aku peminat suara Siti Nurhaliza dan aku layan Nsync :)


LAGU PALING DIBENCI: ada banyak jugak tapi setakat yang latest ni Aishiteru.  selain tu, aku pun menci lagu Jaclyn Victor yang Dibawah Pohon Asmara.:P


KAWAN BAIK:  aku tiada kawan yang betul-betul baik dan boleh dijadikan sahabat sebab bagi aku kawan baik adalah diri kita sendiri :)


KAWAN BIASA:  Kalian semua yang mengenali dan kawan dengan aku :)


KAWAN MUSUH: dulu masa kecik2 siap tulis nama, pastu siap tulis jangan bagitahu orang lain ,haha mereka yang berkawan dengan aku tapi tak ikhlas dan mengutuk aku dibelakang ?whatthechicken?


SIFAT POSITIF: aku boleh kawan dan layan semua orang :)


SIFAT NEGATIF: aku boleh jadi seorang pendendam yang hebat :)


SEKOLAH
-tadika Kemas Gemereh, Segamat
-sk Gemereh, Segamat
-smk Dato Bentara Dalam, Segamat (aku budak nakal di hostel walaupun pakcik aku GPK HEM kat situ haha :D)


UNIVERSITI:
UITM CAWANGAN MELAKA ( dulu dikenali Uitm Lendu)
aku  sayang Uitm sebab bagi aku tanpa Uitm masih ramai anak bangsa kita ketinggalan ke belakang :)
-aku merupakan pelajar Diploma Pengurusan dan Teknologi Pejabat 
Semester 4 pada 20/11/11 :)


MOTO DALAM PELAJARAN:  aku takda moto yang tetap sebenarnya ..
sebab bagi aku usaha lah selagi boleh lepastu baru lah doa pada Allah :)


UCAPAN UNTUK KAWAN BLOGGER:


terima kasih sebab jadi pembaca, kawan, dan penyokong aku di sini :)
it's nice to be nice bebeh ^__^


-harap maaf sebab tak tayang gambar dengan muka sendiri , aku pemalu 






...ehem..nak menjana wang dengan hebat?
jom daftar churpchurp klik sini
cara nak share churpchurp klik sini 


^_^












No comments:

Post a Comment