Sunday 20 November 2011

Dilanda kesibukan di semester baru ^_^

Salam kawan-kawan..


maaf kerana termasuk harini 3 hari aku tak update blog dan balas jejak korang..
aku sangat kecewa kerana mr.broadband Digi aku rupaya masih tak berbayar lagi..
almaklumlah di rumah aku guna P1 jadi mr.broadband aku tak usik langsung.
tuptup aku try guna hari sabtu haritu , dah tak boleh guna plak ..cis!




aku minta maaf sangat2 ye..ni pun aku update dalam library..
 dekat Alor Gajah ni aku tak tahu pulak nak bayar dekat mana pasal biasa aku bayar tiap kali aku nak balik cuti dekat Melaka Sentral.. :( sedih sungguh kan?
buat masa ni aku tak dapat nak keluar lagi..mungkin hujung minggu ni aku keluar bandar dan boleh bayar broadband tu sekali. 
minggu pertama kira mood cuti lagi sebab belum mula belajar lagi..minggu depan aku dah mula belajar dan blog ini bakal bersawang mungkin huhu.


doakan aku baik-baik saja dekat sini ye..nanti update lagi sekali aku printscreen jadual sekali..
rindu sama kalian wuuu :(
sampai berjumpa lagi ye..bye2..














No comments:

Post a Comment