Thursday 17 November 2011

kelam-kabut , padan muka aku ! :P

Salam kawan-kawan..
aku taip laju-laju ni sekadar nak bagitahu aku nak keluar pergi membeli belah atau dalam bahasa omputihnya shopping..




kalian haruslah tahu aku akan bakal pulang ke UITM MELAKA esok pagi..
dan di atas kemalasan diri yang berganda..
aku tak kemas apa-apa pun lagi..
barang-barang pun tak beli lagi..


oyeah nampak sangat aku tak rela nak balik esok pagi kan?
minta maaf kalau ada yang aku terlepas pandang untuk balas jejak korang ye..
tolong jangan cakap aku sombong, debik laju-laju kang kihkih


eh apasal rasa macam dah panjang plak post aku ni..
nanti aku update lagi dan balas jejak korang superduper laju ye..
fine, aku jeles budak sekolah dah mula cuti
budak uitm kena naik sem baru :(


jumpa lagi , salam :) 






No comments:

Post a Comment