Wednesday 11 April 2012

TUKANG SPAM ADS TOLONG JANGAN CABAR KESABARAN SAYA

SALAM
ini entri serius siapa-siapa nak terasa, sentap , lu makan cili kering, lu rasalah asam pedas nya , ehh ?




          Perhatian kepada CIK PUAN SUE @ SUZANA TAHIR AMBOI JALAN2 BEFORE TIDUR KATANYA apahal awak spam ads churp-churp kat dalam blog saya hah?  kang wa report kat TV 3 dengan HARIAN METRO kang baru lu tau apa ertinya  penyesalan , ni wa betul-betul marah ni faham tak faham tak. Berani lah kau datang lagi .  huh !


          Kepada mereka-mereka yang suka sangat buat kerja tak senonoh ni iaitu spam ads kat shoutbox orang tolonglah ye, SILA HORMAT SIKIT DENGAN ORANG LAIN. Wa letak itu shoutbox untuk orang tinggalkan jejak blog dan entri mereka, sejak bila cikgu sekolah ajar letak link ads kejadah tu. eh terlupa pula cikgu sekolah tak ajar subjek Blogging, im sorry. 


          Dapat kat aku senang je, aku terus BAN IP address kau, padan muka.  Nak tambah pendapatan pun agak-agaklah jangan buat hal kat blog orang.  Korang yang dah terkena pun sama ok, ban terus IP mereka faham.  Oleh kerana kau telah menyalahi undang-undang blogging , maka hasil yang kau dapat tu nanti kau faham-faham sendirilah ye.  Nanti jangan datang mintak tolong aku halalkan pulak tau. Eh sejak bila blogging ada undang-undang , kihkih.


          Ok sekarang lu orang semua tengok gara-gara tukang spam ads churp2, say.s, dan sebagainya yang serupa pe'el nya (perangai)  dengan cik sue , hati wa mendidih-didih .  Free-free je nama kau naik kan, nasib aku tak tau blog kau apa, kalau tak mencanak tinggi trafik kau malam ni. Tak pasal-pasal kelab Aaronators pergi serang lepas tu hack semua akaun kau muahaha :P  







Relax sayang, nanti baby mintak tolong Aaronators serang beliau  


                       p/s :  Angan-angan nak mimpi Fizz Fairuz terbantut gara-gara emosi tak stabil .




No comments:

Post a Comment