Saturday 14 April 2012

Promotion blog oleh Sis92 ~ Blog si gadis comel Sesi 1

Salam dan salam sejahtera..

UPDATED:  Ini bukan segmen, contest atau yang sewaktu dengannya, ini namanya promote saja2 bagi menghargai semua yang menyokong blog saya . ^_^


(Sila baca dengan nada ala-ala sebak lagi terharu macam Fizz Fairuz semasa di Abpbh)
   Aku menaip entri ni khas untuk awak semua lah..terima kasih selalu datang , follow, blogwalking kat blog eden ni .. tanpa anda siapalah aku, eceh . Perhatian kepada blog yang sudah tersenarai dalam official jejaka kacak, gadis comel dan bloglist saya, eden memang kecualikan kalian..sila jangan sentap dan merajuk ye..kali ni untuk mereka yang belum tersenarai :).  Ok kerja korang senang je hari ni, pergi terjah sesama sendiri ye..
Sila jangan malas, cubit nanti muahaha.  


Blog si gadis comel :




      Ok cukup dulu 30 orang ye..nanti kita sambung lagi dengan Blog jejaka macho Sesi 1 ok.. lagi sekali kepada yang tidak tersenarai sila jangan kecik hati, jangan sentap..nanti aku update lagi ok :)  Korang jangan serik datang blog aku pulak. Terima kasih menjadi pengunjung dan pembaca setia di blog saya 
*mata sparkling2..Eh tutup mata, tutup mata, nak bagi surprise ni :)










----------------------------------------------



kek secret recipe untuk semua , sila kongsi2 :)











    No comments:

    Post a Comment