Friday 12 August 2011

photoshoot bersama cik belon!!



Salam adik2, puasa tak hari ni? Cepat2 nak seringgit tak?kes memperdayakan kanak2 yg tidak bsalah**ok stop, di kala umur aku yg semakin meningkat ini..bab bcerita mengenai masa hadapan bukanlah suatu perkara yg ganjil dan tidak munasabah bagi seorang aku..salah satu perancangan di masa terkehadapan itu ialah perkahwinan..yeay kahwin yeay!




Tapi aku bukan nak gebang2 cerita resepsesi tema warna bagai, tapi oleh kerana aku ialah seorang yang suka bgambar dan mengambil gambar, aku mahukan wedding photoshoot aku bsama cik belon yg berwrna warni..hakhakak..tergetinggalankah aku rakan2?aku tau sekarang memang ramai couple maupun raja sehari-hari mggunakan cik belon untuk memeriahkan lagi suasana dalam gambar..dan atas alasan itu jgklah aku pun terjeles sama..poyo




Tapi aku bukan nak yg cik belon yg bulat2 tu, takmo takmo..aku nak cik belon yang bbentuk huruf2 nama aku dan si dia..setakat yg aku mintak tolong uncle google carikan, tak ramai yg pilih belon camtu..dan aku nak jadi yang tak ramai tu.. sini aku tunjuk gambar bagi u all faham ye dak?















Nampak tak kecomelannya di situ?hahaha last2 semua org bila tengok album aku hanya fokus kat cik belon yg pelbagai..cis, kasihan aku dan si dia tak diendahkan?*berangan lagi





Nak dapatkan perkhidmatan cik belon yg begitu kiut miut?


Sila hubungi beliau:





Nama: Hassan Mamat


Alamat: no 31, jalan Kosas 3/6,


      68000 Ampang, Selangor.


Telefon: 012 3514981 @ 012 2177075


Harga: RM3 per cik belon…







p/s:  semua ini memerlukan ringgit msia, untunglah kalau bakal suami aku berwang tebal,hahaha..




No comments:

Post a Comment