Thursday 25 August 2011

cinta sebelum kahwin ke selepas kahwin?



salam semua..
hikhikhik aku tahu korang mesti suka cerita2 berangan-angan pasal kahwin kan?



emm aku tak suka pakai inai la, camna ni ?tak meriah la jari debab aku ni..


aritu aku dah cerita pasal impian wedding photoshoot aku bsama cik belon, malam ni pasal ni plak..ni pendapat aku, klu salah tlg tunjukkan..


cinta sebelum kahwin
-pastilah dapat mengenali pasangan kita n keluarganya ,kebaikan psgn *biasanya msg2 punya keburukan tak ditunjukkan scara mdadak sebelum kahwin tahu?
-dapat sama2 belajar selok belok rumahtangga, *cis gaya mcm aku dah annivesary ke10 dgn 5org anak?aww
tapi....


onak duri ranjau belukar semak samun begitu dahsyat sekali!
kdg2 dah beria-ria bagai tup2 tputus di tengah jalan, kondem!
banyak buat dosa! mana ada couple yg tak pegang tangan dan blablabla..kan?


cinta lepas kahwin
orang selalu cakap dan ramai jgak membuktikan, cinta lepas kahwin ni lebih tulus mulus gitu..
masa tu apa nak dibuat semuanya adalah dihalalkan..
dapat pulak suami/isteri yg betul2 buat awok jatuh cinta, wah so sweetlah!
hikhik..







tapi....
nama pun bcinta sebelum kahwin, tup2 lepas kahwin suami/isteri msg2 tak sabar, asyik nak bgaduh ,tidur asing2, lagi parah kalau dipaksa kahwin..silap2 lari ikut bks kekasih..wuhuhu


ha kali ni apa kata korang yg bagi pendapat pasal nak bcinta dgn bakal suami/isteri sebelum atau selepas kahwin?
errrk ibu, nak kawen boleh?hehehe


No comments:

Post a Comment