Wednesday 7 September 2011

XENA LOVE VANNESS...

salam cutie mutie...
ni aku nak habaq mai, aku ialah salah seorang pminat siri komik Lawak Kampus Keluaran Gempak starz karya KEITH..
SERIUS LAWAK!
ni watak2 kat dalam komik kegemaran aku tu:





kau nampak tak Xena? bibir tebal adalah ikon Xena tahu?


watak yg paling aku PALING SIMPATI & KASIHAN ialah si Xena..
korang boleh bayangkan tak kalau secret admire korang mcm Xena..
yelah, korang yang kacak2 macam si VANNESS manalah nak pndang si gadis comel mcm Xena ye dak?
 aku kasihan sungguh dgn beliau..dia bsungguh-sungguh cintakan VANNESS tapi respond yg diterima sgt mhampakan ..
kalau Vanness sorang yg bencikan Xena, takpa lagi..ini satu sekolah kot..tapi Xena sempoi je, pasal apa, dia ialah anak GURU BESAR!

sifat positif Xena:  sanggup buat apa sahaja demi Vanness..
sifat negatif dia:  sanggup buat apa sahaja yg menjengkelkan demi Vanness..






 
pssst:  wajah huduh bkn bmakna hati pun huduh tahu?




No comments:

Post a Comment