Sunday 25 September 2011

SEGMEN: TUAN BLOG AKAN BUAT BLOGLIST! NANTIKAN





SALAM semua cutie mutie..
aku update lagi cis mcm update fb plak..
aku malas mlm ni nk baca buku..aku bw sampai semput2
dan aku dijemput join segmen bloglist oleh tuan blogger comel dan juga blogger oren..
tapi hampeh..
 dah teruja habis nak join, tapi aku hilang ingatan sebentar..
weh.. aku belum ada bloglist lagi la..
sorry ye awak bdua..
gedik kau nak join bloglist org, tapi kau sendiri takdak bloglist..citt..
huh,, tuan blog dah bniat nak buat bloglist, tapi cutie mutie faham kan tuan blog tengah final..
malam ni je cam lama2 sikit o9 update blog ksayangan ni..
oleh itu, kpd cutie mutie, silent reader, stalker, or whatever lah..
tunggu dan sabar ok?  habis final je, laju2 aku buat bloglist..
ok, sibuk final konon, tapi esok smpat lagi nk jumpa pakcik kfc..
hehe slmt mlm cutie mutie..






No comments:

Post a Comment