Saturday 19 February 2011

ni apa pasal pakai londeh2?

salam semua...



tajuk ini saya tujukan khusus buat kaum lelaki..

sila cek dalam ic jika kurang pasti, hahaha



selalu lah saya tengok..alamak kantoi pula..

saya tengok lelaki suka pakai seluar londeh2, apa pasal?



tolong beri saya jawapan yang bernas..



ada yang sampai macam saya nak tolong naikkan.,.(cakap dalam hati je ni, cakap depan mamat tu mau rongak gigi depan)

apa salahnya pakai betul2..ye, saya tau la, saya sedar kaki saya tak ramping macam awak..

tapi kalau baju dah senteng, seluar pulak macam nak tercabut,,

aduh!

fesyen?

fesyen apakah?  pakai smart2 sejuk berais mata kita nak pandang..

ada jugak yang pakai tali pinggang, tapi macam tak ada function je benda alah itu..





hahaha..tiba-tiba terlintas dalam kepala:

  mungkin sebelum ni beliau bersaiz berdoubleXXL..lepas tu beliau telah terpengaruh dengan jus mate dari DR.Rozmey, dan kini beliau telah dapat saiz yang diidamkan..

mungkinkah?

No comments:

Post a Comment