Sunday 18 March 2012

PEREMPUAN MEMANG HIPOKRIT ?



SALAM





           hai hai hai ^^,,peh rindu banget sama kamu semua.. rindu aku tak? har har har : D  kejadahnya soalan tak bermanfaat untuk dijawab. Aku percaya dalam kalangan pembaca blog ni kebanyakannya perempuan..jika tak pasti jantina sendiri, sila masuk tandas dah periksa betul-betul. adakah saya melucah no no no.  Aku ada 1 kata-kata bermadah nak dikongsikan bersama awak-awak yang tercinta TERUTAMANYA WANITA :






"Semasa kita kecil molek zaman bayi dulu, kita selalu menangis kuat-kuat sebab nak menarik perhatian ibunda tercinta "






*alasan-alasan menangis sampai tersedu-sedan tak lain tak bukan nak menyusu lah tak faham lagi ke =,="






      Sebagai contoh..di siang hari , di depan sahabat-handai kau selalu macam ni :








     


       Kau tanya diri sendiri lah..bila masa korang ketawa terbahak-bahak tapi mata mantain tak sparkling? gelak bagai nak rak, 1 universiti boleh dengar betul tak? ,ok saya tipu.





     

 Tapi kadang bila malam..mood romantika dan sedu-sedan kau dah datang, kau jadi macam ni pulak :











"Tetapi bila kita sudah dewasa lagi besar gedabak , kita akan menangis seperlahan yang mungkin sebab tak nak sesiapa pun tahu kita bersedih"  





       Ohoiiii, apa kes Mak Jemah? kau menangis melalak sorang-sorang meroyan meratapi nasib diri..pehhh tragedi Oktober lah pulak kan.  Siap cover-cover guna selimut kunun hahaha ..kau akan menangis seperlahan mungkin, sikit pun kau tak nak orang lain tahu ..sambil-sambil tu kau lap hingusan cair yang dah dok meleleh je , betul? 








apa pendapat awak semua?


terima kasih sudi baca ^^






       Pesanan penaja :  Minggu final exam tidak menghalang diri untuk mengupdate entri bunga-bunga di blog tersayang =)..lagi satu terima kasih tolong jaga blog saya =)































No comments:

Post a Comment