Sunday 26 June 2011

saya tak jatuh cinta dengan awak, seth tan!



salam semua




hahaha *tak memasal gelak, u all  baca tajuk gebang saya, sila baca!

saya sangat setuju jika ramai yang jatuh cinta tergolek2 dengan akasia nora elena..huh

especially mak2, akak2, adik2 perempuan..oh tidak terkecuali abang2..*kau ingat lelaki tak minat dgn aaron aziz?haha










saya tetap akan tunggu awak, ieja n_n





ok, dalam nora elena tu sumpah memang banyak babak yg romantis*cis, aku pun terhanyut sebab senyum sorang2* tapi tolong dengar sini..ops blog camne nak dengar ye dak..tolong baca, tolonnngggg. mohon baca dengan nada serius.



memang si aaron tu romantik habis sama si elena tapi itu hanyalah sebuah drama dan dunia lakonan lakonan semata-mata..kau paham tak ni?

tengok sampai aku terdouble lakonan 2kali! dalam dunia realiti bukan fantasi pula memang berjanggut la kau nak jumpa lelaki seromantis itu apatah lagi kalau status hanya sebagai pakwe makwe..yang isu surat gempar pasal nora elena tu lagi tak boleh blahhh betul..memang kenyataan ingat ada ke lelaki nak dokong kau tiap2 malam baringkan ko atas tilam dgn penuh kelembutan..cis!

dengan berat badan yg dah nak tahap obesiti tu ingat pakwe@suami larat dan hingin nak angkat? sila kau jawab.



abe aaron kalau nak jawab pun silakan. haha tu bab makan siap bersuap, lepasni aku yakin sekali para makwe dan isteri semalaysia merajuk sakan pasal abe masing2 buat bodo je waktu makan..lagi waktu beliau starvation kau ingat tangan kanan dia ada 2 nak suapkan?

saya tak nafikan di luar sana para wanita mengharapkan lelaki yang seromantis watak seth tan tapi kita perlu berpijak di bumi yang nyata...kalau ada pun lelaki yg romantik kau tengoklah tahap keromantisan tu takkan bertahan lama..hoho never..ever atau lebih malang lagi nasib kalau dapat yg kaki pukul, kaki botol, kaki busuk *haha inilah yg berlaku bila aku sedang emo dengan lelaki!



kesimpulannya, anda di luar sana sesungguhnya cerita nora elena tu tak lah bersalah..tapi janganlah anda meroyan macam si yvonne nak kan abe macam seth tan,,jangan terlalu berharap sebab dalam dunia ni tak ada yang sempurna..biarlah kita saling melengkapi bukan nak yang bagus je..mu pahe dak? Kembalilah ke alam realiti, bangun dari mimpi fantasi :)



note: saya tak akan jatuh cinta pun kat awak seth tan! haha tapi saya suka lakonan awak, *fengsan*

No comments:

Post a Comment