Sunday 12 February 2012

MY BLOG UPDATE, YEAH!!! :D

SALAM..
hai hai hai..
                        Rindu saya tak? har har har :D.. apa kejadahnya tanya soalan cenggitu ye dak?


               Maaflah..lama sudah tidak berblogging..apakan daya, masa sangat limited edition..jangan khuatir ye kawan2..awak semua TIDAK LUPAKAN :D  .kalau awak semua ialah pembaca tegar ataupun kaki blogwalking tegar Diari Canggihawak mesti tak pernah nampak muka saya , betul tak , betul tak ?


               Masa saya tulis entri biodata pun , letak gambar Boo yang comel tuh..oleh sebab baru lepas godek-godek gambar masa aku terlibat dalam Organizing Event Nature Day Care 11 Feb 12..(event di Taman Botanikal Melaka) dan semalam tlibat dengan Majlis Anugerah Dekan Pelajar Sem 4 & 5 Uitm Cawangan Melaka, maka terdetik rasa gedik nak letak gambar dalam blog ni :D


               Selesai sudah event yang penuh suka duka..sekarang masa untuk tumpukan pada assignment yang  tertunggak, kuiz dan juga test..dah nak study week , tapi keje melambak2 tak siap wahahaha :D


doakan daku tabah dan sabar ye :D


ok masa untuk tengok gambar :)




taraa!! ni gambar ramai2 sehari sebelum event ..
lalala sila cari di mana saya kehkeh :D


opppsss sorry , dah kena pergi kelas..sila tunggu sambungannya :D
jangan marah hehehehe :D



"Hargai Anugerah Syukuri Nikmat" ..alhamdulillah syukran :)

No comments:

Post a Comment